Med andra ord

Idag var vi lediga från skolan men då var jag tvungen att stiga upp 6 för att jobba ;P Men man får ju offra sig för lite pengar :) Och det var första dagen jag fick jobba :P Och jag hade råkats tjorva ihop saker :P För jag hade helt för mig att jag hade gjort min praktik på Servicehuset på Plan 3. Så jag har sagt det till alla, när jag har anmält mig till att jobba extra och till sommarjobb och så. Men då har jag egentligen gjort praktiken på plan 4 ;P Så då skulle jag ju jobba på plan 3 idag men jag trodde ju då att plan 4 där jag varit på praktik var plan 3, så jag for då dit på morgonen :D Så då tyckte alla där att det var konstigt att jag skulle vara där för ingen där var sjuk :P Så sen fick jag reda på att det var Plan 4 :D Så då fick jag gå ner till plan 3 där jag aldrig varit ;P Men det gick ändå bra var ganska likt plan 4 så :)  

Sen for jag till Crille så började vi se en film :P Men sen orkade vi inte se färdigt den för vi for till Tony och Milla istället :) Där spelade vi Guitar Hero, Såg Let´s dance och sen kom Rickard dit så då spelade vi med andra ord! :D Det var skitkul för Crilles bror Rickard har världen roligaste, konstigaste förklaringar ^^, Så man får skratta väldigt mycket när man spelar det med han xD Och så var jag så trött från när jag stigit upp 6 och jobbat hela dan så då satt jag och skrattade och grinade åt ganska mkt :) Mycket trevligt iaf  =)

Kommentarer
Postat av: LuuH

Du är som jyr du ;D

2009-02-07 @ 14:40:06
URL: http://luuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0