Luck. Runs. Out.

For på skolan idag fast jag är sjuk. Hade bara 1 lektion så jag tänkta att jag skulle orka det. Fast satt typ och snorade hela lektionen. Så imorrn blir det nog vara hemma om jag inte mår bättre då vill säga. Så sen efter skolan har jag bara varit hemma hos Crille och tagit det lugnt. Så kom Mormor å Morfar hit med näsdukar åt mig så hade dom köpt en nonstop påse åt mig för att dom tyckte synd om mig :D haha :) dom är så söta :D Och igår fick jag nån konstig tvål av mormor. Den var bra för huden men den var grön och konstigt slimig och luktade äckligt xD Nu blir det nog att gå och läsa eller nått ;P

Kommentarer
Postat av: David

En tvål som luktar äckligt? Låter som en riktig höjdare. xD

Ungefär i samma klass som tandkräm med socker.

2009-02-12 @ 22:03:27
Postat av: LuuH

Hahah, man kan inte annat än älska dom alltså ;D <3

2009-02-13 @ 11:39:01
URL: http://luuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0