less

åh jag är så less. hatar att vara sjuk och jag förstår inte varför allt snor aldrig tar slut. Började dan med att ligga i sängen och sova och läsa. Sen var jag tvungen att fara till stan och köpa en alla <3-dag present åt min älskling :) Sen när jag kom hem så blev det tillbaks till sängen och läsa. Sen var vi bjudna på middag hos mormor å morfar som ville ha dit mig fast jag var sjuk :P Så då for vi dit å åt god mat :) Fisk, sås och potatis och en massa goda citronskivor ;P Så kom vi fram till att min Mamma är en superkvinna(iaf enligt henne själv) hon och Moster satt och diskuterade att man kunde dö av lunginflammation men Mamma var säker på att hon skulle då aldrig kunna dö av lunginflammation. Sen sa hon att hon tycker det är jobbigt att spänna fast sig med bilbälte och att hon kan hålla fast sig i ratten om hon krockar. Låter ju väldigt troligt xD Så jag tror min mamma är lite puckad och överskattar sig själv en aning :D Men det är ju alltid bra med en superkvinna i familjen ;) Och min mamma är ganska rolig när hon svammlar på =)
Sen blev det iaf att fara till Djuptjärn så skulle alla andra fara och spela Innebandy :P Tråkigt att jag inte kunde vara med :( Först orkade jag inte fara dit å se på men sen fick jag skjuts av Mange så då tänkte jag att jag kunde fara för det skulle vara roligare än att sitta hemma så tänkte jag ju att jag skulle få ha Emma där som sällskap :P Men då när jag kom dit var inte Emma där! :( Så blev less och det kändes bara jobbigt att sitta där å snora så efter ett litet tag så gick jag hem. Nu sitter jag här å nördar lite. Så ikväll blir det väl bara att vara hemma och ta det lugnt och läsa eller se på tv eller nån film eller nå sånt :P Eventuellt kanske det blir att basta det vore skönt :)

Och inatt vaknade jag av att Sessan höll på å stå å tjorva på och vid mitt huvud! Hon brukar ju inte hålla på vid huvudet eller ansiktet så jag tänkte att hon var lite puckad. Så jag började ju då självklart att putta bort henne. Men hon höll sig kvar ovanför mitt huvud så då satte jag mig upp och tänkte lyfta bort henne. Så såg jag att klanten hade tjorvat in sig i "trådarna" eller vad man ska kalla det till rullgardinen. Så hade hon lyckats få dom runt magen så hon typ hängde i dom xD Stackarn. så då fick jag rädda henne ur knipan :P Här nedaför är en bild på henne när hon en dag hade lyckats få dom där "trådarna" runt huvudet. Såg lite kul ut det med :P Puckokatten :P Hon är lika klantig som Crille ;P

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha ja jag tror då fan jag börjar bli de :P hoppas du kryar på dig under helgen fia-lotta :) <3

2009-02-13 @ 22:05:22
URL: http://www.snelin.blogspot.com/
Postat av: LuuH

Morsan är faan bara för mkt ibland ;D

2009-02-14 @ 02:02:20
URL: http://luuh.blogg.se/
Postat av: Jenny S

Nåå sötkissen :P

2009-02-14 @ 12:13:16
URL: http://www.jennyyss.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0