Kalas

Igår började man dagen med att ligga och slöa :P Men sen for jag till mormor och morfar och lärde mig baka hennes goda paltbröd! :) Så var jag ute och sparkade en sväng ;P Det var rätt härligt :P Så sen tog jag det bara lugnt resten av dagen. Sov över hos mormor och morfar tills idag :)

Idag började då dagen med en föreläsning på skolan :) Sen slutade vi ;P Så då träffade jag Crille som hade varit hos tandläkaren så for vi till Tony och Milla och spelade Guitar Hero :) Sen blev det att fara ut till Danne och deras stuga för att överraska moster och fira henne som fyllde 40 :) Så då hade hon rymt till deras stuga ;P Men då for min familj dit och firade henne :) Blev att äta goda smörgåstårtor och till efterrätt en jättegod tårta mormor hade gjort med hallon och blåbär på! :P Mums! :) Så har varit där hela kvällen och pratat och bara haft det trevligt :) och nu tänkte jag, Linda och Crille se nån film :)


Jag och Crille lekte Ninjas ^^, Crille var dock inte lika cool som mig, han såg mest cp ut :D

Kommentarer
Postat av: LuuH

jag är fan master-ninja, ni är bara wannabe's :D Eller om ni vill kan ni få vara sidekicks, förutom Crille, honom kickar vi XD (förstör både ens image och rykte).



..För övrigt är ni ena riktiga GH-nördar ;)

2009-02-02 @ 22:59:45
URL: http://luuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0