Ikea

Jag älskar Ikea! :D Fick en ide på morgon när jag vaknade att jag ville dit så då sprang jag och väckte Linda och sa att vi skulle fara dit ;) Så då blev det så :) Sen ringde jag och väckte Emma också som kom med :)
Köpte en massa fina tallrikar som jag är kär i! :D Gråa och rektangelformade :) Skitfina! Och små runda skålar i grått också :) och lite mer småsaker tills när man flyttar :)

Och igår var jag hos Emma och klippte topparna :) Skitskönt att få bort dom nötta topparn! :D så det var skitbra! :)

Kommentarer
Postat av: David

hört vissa rykten om hur många timmar det tog att bestämma sig uti de där jävla tallrikarna :D



För övrigt så ska det vara svart x)

2009-02-17 @ 21:18:08
Postat av: Fia

Haha ja men på Ikea ska man ta det lugnt ;) Ja svart är fint också men det fanns inte sånna där rektangelaktiga i svart som jag ville ha :P Så det blev grått :)

2009-02-18 @ 15:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0