Elgitarr Pro

är man nu ;) Eller så inte ;P Haha jag och Linda har varit hos Joy så har han lärt oss spela lite elgitarr :D Var faktiskt mycket roligare än jag tänkte att det skulle vara så nu vill jag bara lära mig mer =) Därför har jag och Linda nog tänkt fara till Dl imorrn och träna lite mer ;) Har vi dock inte sagt åt han än xD Först trodde jag att jag skulle tycka det var tråkigt för att jag skulle vara så dålig å ge upp ;P Men vi gjorde ju inte så svåra saker idag men det var riktigt kul iaf :)

Annars har jag mest varit hos mormor och morfar idag :) Tagit det lugnt, läst och sett hockey :D Och ätit hemmagjorda skitgoda semlor :P Var även en sväng med Anniken och Nea på stan efter skolan och sen hos Anniken och såg lite tv :P

Kommentarer
Postat av: LuuH

Erhmm, du kan ju inte äta semlor ens ;)Hihihihii

2009-02-19 @ 22:19:15
URL: http://luuh.blogg.se/
Postat av: Elin

ja juste ja, de har jag ju glömt, men jag kan läsa igenom mailet och så :) haha ja jag var helt dampig :P jag har ju haft magsjuka typ hela veckan, och så på torsdag och fredag när jag mådde bättre var jag helt dampig :D hihi usch de var skit hemsk, fick magsjuka på söndag.. blää.. men nu är jag frisk igen :) äntligen!

2009-02-21 @ 14:29:07
URL: http://www.snelin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0