Like a rainbow in the dark

Idag har det varit Haparanda med Crille och Danne :) Köpte lite små tjofs till lägenheten :) Så blev det lite annat smått och gott från lite olika sällen :)
Så nu ikväll har jag och mamma varit på kvällssim! :) Det är så härligt! :P Är så mysigt när dom släcker ner och så fick man gå ner i relaxen :) Så det var väldigt nice! =)
Annars idag har jag mest pussat på alla små valpbarnen :) Alla är så söta och har sina speciella egenskaper. Det är så grymt svårt att välja! När Crille och dom har valpar har jag alltid lätt för att få en favorit, men här när man har dom själv och är med alla så mycket då blir man så kär i alla! Så vet inte hur jag ska kunna välja 1, vill ju ha alla ;P Crille måste komma och hjälpa mig välja nån dag :P

Imorgon blir det att fara till Lueå och shoppa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0