Jahapp, då var man hemma! ;)

hahah ja då var jag hemma i Kalix :) Bestämdes idag så har inte direkt hunnit meddela nån ;P Dock kommer jag tyvärr knappt hinna umgås med nån eftersom det är plugg som gäller hela helgen! :/ Då blir det att vara hos mormor pch morfar och plugga :) Mys! :) Känns lika skönt som alltid att få komma hem! :D Älskar den känslan! :) Nog för att jag verkligen trivs skitbra i Umeå men man saknar så mycket alla saker man är van att göra med familjen! :) Därför är det så himla skönt att få vara hemma med dom :)

Kom hit till kalix kl 18 då var det hem och mysa med min älskade Donnis och dom söta små valparna! :) haha mamma hade tydligen delat ut valpar åt hela familjen! :D Puckad hon är :) Sen kl 19 var det att dra iväg och se på hockey :) Skitspännande! :D Tyvärr förlorade kalix men dom spelade jättebra iaf! :) Sen hem till pluggande och mer mys med barnen :) Nu är det kolla scrubs som gäller! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0