Here we come

Sonisphere nästa!!! :D:D:D:D:D Lätt att man ska dit! Jävligt nice!! :D:D:D:D Dock blir mitt vardagsrumsbords köp uppskjutet till nästa höst då istället :P Men det är sånt man får offra! :D:D:D:D

Annars idag har jag varit ledig så har legat hemma och soovit!! <3<3 :D Hade skitkul igår med klassen! :)
Sen blev det att fara till ersboda med Emma och slösa lite pengar ;) Köpte lite saker till min kommande bejbis ;) Som koppel och lite leksaker :) Längtar så efter den! :D Sen på hm när jag skulle prova en bh så märkte jag efteråt att den där larmgrejen hade läckt bläck!!!! Så hade fullt med bläck på mitt linne! :( Och det var ett linne jag gillar jättemycket och nu finns det ju självklart inte kvar nå mer!!! (såvida jag inte har jävligt tur att det skulle finnas kvar på HM i stan, vilket jag då inte tror) fick ju då självklart iaf illbaks pengarna för linnet.

Sen har jag suttit och spelat bf2 med Danne och hans kompisar!! :D:D:D Det är så roligt!

Sen har jag börjat få lite panik nu för att jag inte pluggat ett skit dom sista 3 dagarna!! :( Ska försöka skärpa mig :P

Kommentarer
Postat av: LuuH

Det blir ÖÖÖS!

2009-12-10 @ 22:48:27
URL: http://luuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0