Finsittningen

Var grymt kul!! :D:D:D:D Maten var dock inte den bästa :P

På sittningen var det bordsplacering och så hade faddrarna skrivit någonting roligt om alla. Tyvärr glömde jag ta hem pappret där det stod om alla :( Men om mig stod det ungefär nått sånt här:
Tjej som ännu inte lärt sig att läsa, men vad kan man förvänta sig av en kalixbo....INAVEL!!

Haha tyckte det var skitkul! :D Speciellt också när Linda hade skrivit i sin blogg för någon dag sen att det var Inavel i kalix!!! :D:D:D:D:D:D:D Så ja Linda, mina faddrar verkar hålla med dig ;) Sen så skrev dom att jag inte hade lärt mig läsa för att när man anmälde sig skulle man skriva något man var stolt över och nått mer :P Vilket jag först hade missat att se att man skulle skriva det :P

Så idag kommer Linda hit och ska bo här i veckan! :D Det blir skitkul! :)

Kommentarer
Postat av: Elin B

hahaha gud va kul! ;D

vilken bekräftelse om kalixbor! x) haha

2009-12-13 @ 15:43:09
Postat av: LuuH

Haha ÅH vad stolt jag blir XD

2009-12-14 @ 00:06:15
URL: http://luuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0