Dom första dagarna i Umeå

Jahapp då var man Umeåbo :) Har haft fullt upp hela tiden sen jag kom hit men nu tänkte jag iaf ta mig tid att blogga :) Kom hit då på torsdag kväll så då var det bara att lasta in allt, packa upp dom största sakerna och fixa så det var någorlunda beboeligt. Sen på Fredagen började nollningen :) Var jättenervös när jag for dit men det gick bra :) Då blev vi indelade i grupper så fick vi göra olika aktiviteter. Det var inget hemskt det var bara roliga saker :) Sen var det typ hem och äta och sen tillbaks för att fara på fest :) På festsen var vi först på ett ställe som faddrarna hade hyrt och sen på kvällen blev det att fara ut på en studentpub, Origo. Haha och på nått sätt lyckades jag tappa bort min cykel på vägen från förfesten till puben! xD Sen hamnade jag då inne på Origo där jag träffade på Martin :P Så då slutade kvällen med att jag for hem till Martin och sov på hans lilla soffa :D Haha för jag hade nog inte hittat hem själv ;P Sen vaknade jag med världens dåligaste samvete för att jag tappat bort Crilles cykel så då gick jag och Martin runt och letade den utan att hitta den. Sen på Lördag kväll var det fest igen. Då var det hemmafest hos några av faddrarna som gällde :) Det var också jätte trevligt. Då pratade jag med 1 person i min klass som jag hade gått med kvällen innan när jag tappade bort cykeln och han trodde att han visste vars den var, så då nu på Söndag morgon innan jag for till skolan så for jag förbi där han hade sagt och där stod den! :D Låst och allt! :) Så då blev jag glad, då slapp jag köpa en ny :P Så då idag har vi haft tipsrunda som också var väldigt trevligt :) Nu ikväll blir det grillning :) Klassen och alla personer verkar jättetrevliga :)

Sen kan jag tillägga att jag är ganska lost på när det gäller att hitta här ;P Första dagen efter nollningen cyklade jag hem i regn utan att egentligen vara säker på om jag cyklade åt rätt håll, vilket jag tack och lov gjorde :P Men jag börjar lära mig lite eftersom iaf! :D

Kommentarer
Postat av: LuuH

Haha, epic karatefylla! XD (Y)

2009-08-30 @ 21:07:49
URL: http://luuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0