Sleeping in the sunshine

igår var det då spela som gällde mest hela dan. Men sen mitt i natten drog Fredrix ut oss andra på en nattlig promenad :) haha så sen efter att vi hade varit ute och fått friskluft var alla så pigga så då satt vi uppe och spelade och mitt i allt var kl.08.00 och solen sken och det var fint. Så då tänkte vi att det var lika bra att köra no sleep så då började vi göra "middag" kl.08.00 på morgonen ;P haha men då sen vid 11 började allas våra ögon bli tunga och falla ihop så då insåg vi att vi nog behövde sova lite grann. Eftersom solen sken för fullt ute så tog jag och la mig ute och sov i solen! Det var jättemysigt! =) Så har legat ute i solen nu hela dagen ;P Nu funderar vi på om vi kanske ska fara och bada :P Inte för att jag tror det är så jätte varm i vattnet men vi får se vad som händer :P

Kommentarer
Postat av: LuuH

Hahahah, fyfaan vad hardcore !

2009-08-13 @ 21:26:51
URL: http://luuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0