det närmar sig! :D

Idag har jag äntligen fått brevet från Umeå Universitet! :) Jag börjar skolan den 31 Augusti men nollningen börjar den 28:onde. Så blir nog att flytta den 26 eller 27 :) Gick bra att flytta in tidigare så då måste vi bara fixa skjutsen dit och så :) Har fått schemat för nollningen som ska hålla på i 11 dagar :P dock är inte alla dagar i sträck har några lediga dagar :P Blir nog jävligt kul iaf med fester/temafester, grillkvällar, bakisfrukostar m.m. :D Nu när man fick schemat börjar det kännas mer verkligt och nära och det börjar kännas lite nervöst :P Jag kommer nog vara jättenervös när man går dit första dan och känner ingen alls typ :P Fast jag vet ju iaf 1 person som ska gå i min klass så det känns skönt iaf :) Så nu är det då bara fixa skjuts, fixa el och hemförsäkring och packa allt! :) Kommer bli skitskoj att flytta och jag kommer nog vara helt hyper första dagen och måsta packa upp allt på 1 dag ;P Blir nog no sleep då ;P haha! :D

Kommentarer
Postat av: Elin

okey :)

nå jag och simon tänkte fara och se dom :) dom spelar på fredag, så vi tänkte stanna till söndag så får man sig en weekend :)

2009-08-19 @ 16:57:08
URL: http://www.snelin.blogspot.com/
Postat av: Elin

Jo de ska bli myspysigt! :)

2009-08-19 @ 20:33:09
URL: http://www.snelin.blogspot.com/
Postat av: Elin

2009-08-19 @ 20:33:57
URL: http://www.snelin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0