Bra dag

Idag på jobbet var det himla roligt :) For runt stan och sen och åt lunch på kina vilket var skit gott! =) Köpte några små söta krukor på rea :) Sen när man kom hem därifrån så fick jag veta att jag kommit in i Umeå!! Vilken lättnad! :P Hade känts onödigt att ta onödiga studielån i ett halvår och läsa nått onödigt. Så är jävligt glad att jag kom in :) Så då sen kom man hem och fick fira med tårta och en massa gott fika eftersom Tina fyller år idag ;) Tyvärr hade mormor glömt att ta med chokladbollarna så dom får jag fara och lägga beslag på imorgon ;)

Och nu är det bara 3 jobbardagar kvar som jag ser fram emot, tror dom kommer bli himla roliga så :) Har trivts skitbra med mitt sommar jobb, tycker det har varit skitkul! :)

Nu längtar man bara till lön, Ikea och flytt! ;) Och tills Danne fyller 18!!! :D ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0